miercuri, 7 septembrie 2011

rămas bun...

o să-mi fie dor de Dvs. ... de poveştile de după-amiaza pe terasă.
o să-mi fie dor să mă certaţi că fumez.
am avut multe de învăţat de la Dvs. ... păcat că mi-am dat seama de asta când era prea târziu.
v-am admirat mereu iubirea pentru soţie. şi ştiu că azi aţi fost amândoi alături de noi toţi, în biserică. şi ne-aţi zâmbit cu drag. au curs câteva lacrimi... şi cred că pentru prima dată, au fost lacrimi de bucurie şi nu de durere.
îmi aduc aminte prima noastră discuţie despre moarte... de atunci, încerc să accept moartea. încă mai am de muncă :)
ar fi atât de multe de spus... dar mă opresc aici.  o să vă ascult / citesc interviurile cu drag, cu zâmbetul pe buze. mulţumesc din suflet pentru toate învăţăturile din ultimii 4 ani şi... odihnă plăcută.

cu drag,
certăreaţa de la etaj.

love, live, life
w


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cu curaj. nu muşc