joi, 13 decembrie 2012

din seria "nevoi-resurse"

avem asa:

nevoi. multe. incalcite. tot nevoi sunt. in ordine aleatorie:
- o mama. sau de Nevasta. iar s-au adunat un milion de lucruri de impartasit cu cineva care sa ma asculte si atat. fara sfaturi, sugestii si alte recomandari. doar sa ma asculte.
- atentie. de afectiune. de surprize placute. doar asa, sa ma simt eu bine.
- siguranta. linistea  mi-am gasit-o de mult. si fac tot posibilul sa mi-o pastrez. imi dau silinta sa fiu mai buna, mai empatica si mai sociabila decat eram pana acum. uneori imi iese, alteori, nu chiar. dar ma stradui.

resurse. infinit de multe. trebuie doar sa fac alegerea corecta ;)
- pe mama o am. sunt mandra de ea si o iubesc. dar nu e chiar genul de mama de care am eu nevoie acum. nici distanta nu ajuta prea mult. Nevasta este si ea. departe. dar o s-o iau in brate curand. si vrea, nu vrea, va trebui sa ma asculte. o sa ii lipesc gura cu ceva, sa nu ma intrerupa, in stilul ei caracteristic :)).
- o primesc. dar nu asa cum simt nevoia. dar, fiindca sunt optimista din nascare, ma multumesc cu ce am. si incerc sa ma bucur cat mai mult de ceea ce primesc. si mai ales de ceea ce ofer.
- o am si pe aia. dar fiind un om caruia ii place sa planifice lucrurile, sa le aiba cat mai clare... o mai iau pe aratura. din nou, ma stradui foarte tare sa las lucrurile sa vina de la sine, sa nu fortez nimic. si imi iasa :D.

no. ma simt mai bine. cine mai zambeste alaturi de mine?


w
love, live, live

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cu curaj. nu muşc