vineri, 30 noiembrie 2012

ghiveci reloaded

imi zboara o gramada de ganduri si sentimente prin minte si suflet. mi-e tare greu sa le descalcesc, daramite sa le impartasesc cu cei implicati...
sentimente contradictorii, dulci si frumoase in acelasi timp. cum se poate asa ceva?
dor, dorinta, nevoie, fluturasi, incredere. pfuai. de ce nu a inventat nimeni pana acum un 'descalcitor' de ganduri? cred ca-mi era mai usor.

un cerc s-a inchis. un altul s-a deschis.
ma simt si ma port ca la 18 ani. ceea ce nu e neaparat de rau sau de bine.
zambesc mai des. ceea ce e de bine, clar. zambeam si inainte. dar acum o fac mai cu toti dintii :))
daca ar fi sa fac o comparatie intre viata din cercul inchis si cel deschis... ar iesi cam asa: ma simt mai implinita, mai fericita si mai luminoasa acum. mai buna. si inainte eram, dar nu la intensitatea asta.

imi vin in minte termenii/ sentimentele de naivitate, incredere si speranta.
fiecare din noi avem un dram de naivitate in anumite privinte. cu toate riscurile de a fi luati de fraieri, ca sa folosesc termeni mai academici. o data ce ti-ai muscat-o, sufli si in iaurt, right? la fel se aplica si in cazul increderii.
de regula, sunt o persoana deschisa si sociabila care acorda credit tuturor celor cu care intru in contact. bad me, ar zice unii. dar imi asum riscurile la care ma supun facand asta. de multe ori nu sunt atenta la semnalele care mi se dau si de cele mai multe ori mi-o musc. si merg mai departe. asta sunt eu. incerc sa iau doar partile bune ale unei situatii. din cele urate, incerc sa invat ceva. imi iasa si nu prea. din nou, asta sunt eu.

ce te faci cand nu mai ai incredere? si oamenii iti castiga increderea mai greu? sau deloc?
ei bine, as vrea sa-mi raspunda o persoana caruia ii este castigata mai greu increderea. din pacate, la mine nu se aplica. deci nu pot raspunde.
pot da cu presupusul. si anume: in timp, cu rabdare si afectiune. cred. illuminate me, please :)


acelasi ghiveci. cam aceleasi intrebari.

love, live, life
w

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cu curaj. nu muşc