luni, 12 august 2013

m-am saturat de...

- oameni care isi gasesc mereu scuze penibile, in loc sa spuna ce simt, cu riscul de a-i leza pe ceilalti.
- cei care nu stiu sa faca altceva decat sa isi planga de mila si sa isi caute 'compasiune' (eu ii spun mila) la cei din jur. doar ca nu realizeaza cata energie iau de la acei oameni.
- neveste nepunctuale, fara orientare reala in timp. care nu au capacitatea de a-si organiza si prioritiza lucrurile. care se uita dupa toate pasarelele cand ar trebui sa faca altceva; pasarele care ii mananca timp, evident.
- mine, de prostia si de egoismul meu. nu mai stiu pe unde s-o apuc, nu stiu nici macar ce anume ma face sa ma simt asa de aiurea. parca nu-mi mai gasesc locul.
- oameni saraci, care nu au ce manca si de cainii strazii.
- incompetentii/ miserupistii care ar trebui sa ma reprezinte ca cetatean ale acestei minunate tari.
- oameni posomorati, negativisti si uraciosi, care nu fac altceva decat sa ma traga in jos, in timp ce eu ma zbat sa ies la liman.

fac greva. se pune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

cu curaj. nu muşc